Online public relations významných českých firem – Bc. Vladimír Horák
Bc. Vladimír Horák
Diplomová práce
Online public relations významných českých firem
Online public relations of significant Czech companies
Anotace:
Práce se zabývá problematikou online public relations v rámci sociálních sítí, kde je zkoumán způsob a míra využití těchto platforem pro firemní prezentaci, jakožto jedné ze složek marketingového a komunikačního mixu společnosti. Postupně jsou analyzovány jednotlivé profily, příspěvky (včetně obsahu) a vybrané části webové prezentace. V práci je popsán marketingový přístup k online public relations …víceAbstract:
This thesis analyses the use of social platforms in online public relations, where the focus is on the way and the rate of their engagement as a part of marketing and communications strategy of the company. The profiles, pages, web presentations, posts (including the content) are subsequently analysed. The thesis contains and explains the marketing approach to online public relations and the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na sociálních sítích subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice
Dina Najmonová -
Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19
Jiří Staněk -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Martin Heřmanský -
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Antonín Vajcík
Název
Vložil
Vloženo
Práva