Mgr. Ing. Petra JANDOURKOVÁ

Master's thesis

Marketingová strategie pro vybraný segment společnosti AG FOODS Group, a.s.

Marketing strategy for a specific segment of AG FOODS a.s. company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexního materiálu, který je nezbytný pro strategické marketingové rozhodování ve vybraném segmentu na území České republi-ky. Dokument je určen pro potřeby české rodinné společnosti AG FOODS Group a. s. s přihlédnutím na analýzy zjištěné společností Brand&Brother. Práce je rozčleněna do něko-lika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem …more
Abstract:
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its posi-tion. This work includes also descriptions of the segment and the view on the methods, on which I came to the results with desciptions and analysis by Brand&Brother copany.The work is segmented into several main entities, starting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7588

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008
  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANDOURKOVÁ, Petra. Marketingová strategie pro vybraný segment společnosti AG FOODS Group, a.s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.