Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách – Bc. Jana Nagyová
Bc. Jana Nagyová
Diplomová práce
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Differences in Consumer Shopping Behavior in Different Cultures
Anotace:
Vlastní zpracování se v práci zabývá nákupním chováním českých a polských spotřebitelů na trhu s outdoorovým vybavením. Cílem výzkumu je nalezení podobností a odlišností mezi spotřebiteli, což povede k výběru vhodné strategie. V teoretické části jsou uvedena základní východiska pro stanovení faktorů ovlivňujících spotřebitele v průběhu nákupního procesu se zaměřením na kulturu a její jednotlivé dimenze …víceAbstract:
Author of this thesis focuses on shopping behavior of Czech and Polish consumers on an outdoor-equipment market. The aim of the research is to find similarities and differences between consumers, which will lead to a choice of suitable strategy. All fundamental points for determination of factors influencing consumers during their shopping proces - with main focus on cultur and its particular dimensions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nlm6u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
Mariela Farhi-Zimmerman -
Cross-National Analysis of Cultural Dimensions and their Effects on Suicide Rates
Nam Hoang Dang Tam -
Cultural Specifics of Spain and Recommendations for Incoming Students
Alexandra SLÁDKOVÁ