Věrnostní program jako marketingová strategie – Bc. Karolína Jurčeková
Bc. Karolína Jurčeková
Diplomová práce
Věrnostní program jako marketingová strategie
Processing of the loyalty program for selected business subject
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich důležitostí v dnešním světě vysoké konkurence. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající věrnostní program společnosti GrandOptical a navrhnout jeho inovaci tak, aby odpovídal požadavkům zákazníků. První částí práce je literární rešerše, která je zaměřená na marketingový a komunikační mix, na zákazníky a práci s nimi, na podporu prodeje …víceAbstract:
This master thesis is focused on loyalty programs and their importance in today’s world of high competition. The aim is to evaluate current GrandOptical loyalty program and to innovate it. An innovative program should react to the requirements of customers. Theoretical findings include description of marketing mix, communication mix, customers, sales promotion and loyalty programs. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová