Marie Balášová

Bakalářská práce

Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.

Loyalty program as a marketing communication tool of the company CrossCafe s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost stávajících zákazníků s věrnostním programem společnosti CrossCafe original s.r.o. a na základě analýzy věrnostního programu jako nástroje marketingové komunikace navrhnout možná doporučení na zvýšení efektivnosti tohoto programu a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů jako je marketing, marketingová …více
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to assess the satisfaction of current customers of the company CrossCafe original s.r.o. with their loyalty program and on the basis of the analysis of said loyalty program as a tool of marketing communication propose possible recommendations to increase the effectivity of this program and customer satisfaction. The theoretical part firstly addresses the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: David Štangler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82731