Bc. Peter OKASA

Master's thesis

Problematika šikany na základní škole, možnosti řešení a její prevence

Chicane problematic at elementary schools, solution possibilities and its prevention
Anotácia:
V diplomové práci na téma {\clqq} Problematika šikany na základní škole, možnosti řešení a její prevence`` je šikana popsána jako celospolečenský sociálně-patologický problém mezi dětmi na základních školách. Práce je členěna na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů, přímých a nepřímých známek šikanování a příčin jejího vzniku. Dále rozebírá aktéry šikany a možnosti …viac
Abstract:
In the diploma project on {\clqq}Chicane problematic at elementary schools, solution possibilities and its prevention`` chicane is described as an all-society social-pathological problem among children at elementary schools. The project is divided into a theoretical and research part. The theoretical part deals with definitions of terms, direct and indirect signs of chicane and causes of its rise. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Zverejniť od: 15. 5. 2009
Identifikátor: 12042

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedúci: prof. PhDr. Hana Vykopalová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OKASA, Peter. Problematika šikany na základní škole, možnosti řešení a její prevence. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy