Konektivistický přístup k výuce informačního vzdělávání – Bc. Pavla Minaříková
Bc. Pavla Minaříková
Bakalářská práce
Konektivistický přístup k výuce informačního vzdělávání
Connectivist approach to information literacy instruction
Anotace:
Předložená práce se zabývá konektivismem, označovaným za soudobou vzdělávací teorii, která reflektuje vývoj informačních a komunikačních technologií a popisuje síťovou povahu znalostí a způsob jejich předávání. Práce popisuje vztah konektivismu a příbuzných konceptů, především webu 2.0, konstruktivismu a informační gramotnosti. Součástí práce jsou také příklady využití konektivistických metod ve výuce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on connectivism which is described as nowadays educational theory reflecting rapid development of ICT and dealing with the network characteristic of knowledge and consequent means of its transmission. The thesis deals with the relation between connectivism and associated concepts, mainly web 2.0, constructivism and information literacy, along with cases representing use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p0ms4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Rozvoj informační gramotnosti v předškolním vzdělávání: návrh edukačních aktivit
Ivana Konečná -
Návrh příručky pro dětské knihovníky městských knihoven, zaměřené na informační vzdělávání dětí 1. stupně základních škol
Vendula Bednářová -
Tvorba výukových materiálů do předmětů zaměřených na informační a digitální vzdělávání
Kateřina Krpcová -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
Marija Šupicová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger