Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci – Bc. Eduard Tumoyan
Bc. Eduard Tumoyan
Bachelor's thesis
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Price policy of small hotels in the chosen destination
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podrobný průzkum a analýzu různých cenových strategií používaných v hotelovém průmyslu. Obsahuje přehled metodik, jakými hotely určují ceny svých služeb, včetně penetrace trhu, dynamických cen, slevových programů, cen orientovaných na specifické segmenty trhu a dalších. Každá strategie je analyzována a ilustrována konkrétními příklady z praxe. Výsledky této práce …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on a detailed exploration and analysis of various pricing strategies used in the hospitality industry. It includes an overview of methodologies by which hotels determine the prices of their services, including market penetration, dynamic pricing, discount programs, prices oriented towards specific market segments, and others. Each strategy is analyzed and illustrated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/ii2g5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedúci: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUMOYAN, Eduard. \textit{Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0dff0t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Porovnání cenové strategie vybraných obchodních jednotek
Žaneta Maroušková -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Spoločenská zodpovednosť firiem a hotelový management
Martina Trubanová -
Využití nástrojů time managementu v hotelovém průmyslu
Miloslav Smrž