Vliv J. A. Komenského na rozvoj sociální pedagogiky – Dagmar ENGLCOVÁ
Dagmar ENGLCOVÁ
Bakalářská práce
Vliv J. A. Komenského na rozvoj sociální pedagogiky
Jan Amos Comenius influence on the development of Social pedagogy
Anotace:
Východiska: Předmětem bakalářské práce je vyjádřit souvislost didaktických děl,výroků a idejí Jana Amose Komenského v kontextu se sociální pedagogikou. Upozornit na jeho snahu o systematizaci lidského vědění, stavu světa a celé sociální společnosti. Vyhledat uplatnění reforem Jana Amose v rámci výchovy a vzdělávání do běžné praxe. Poukázat na člověka, který svými pokrokovými myšlenkami týkajícími se …víceAbstract:
Backgrounds: The bachelor thesis aims at interconnections between Johann Amos Comenius's works, claims and ideas in the context of social pedagogy. It points out his effort to systematize human knowledge, state of the world and the whole society. Besides this the thesis seeks for practicalapplication of his innovations in education and interperssonal relationships addressed many generations. Aims: …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zveřejnit od: 11. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ENGLCOVÁ, Dagmar. Vliv J. A. Komenského na rozvoj sociální pedagogiky. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Májovský střet: díla Vítězslava Hálka a Jana Nerudy prizmatem kvantativnělingvistických analýz
Denisa GREGOŘICOVÁ -
Morální hodnoty českého díla Mistra Jana Husa v zrcadle současného poznání
Alexandr Gajdzica -
Jakub Jan Ryba a jeho houslový koncert F-dur
Jana Sotolářová -
Zprostředkování uměleckého díla - architektonické dílo Jana Blažeje Santini - Aichla
Petra Staňková -
Autofikce a objektivizace v díle Možnosti milostného románu Jana Němce
Patrik Gwiźdź -
Historické pojetí výchovy dětí ve středověku v kontrastu s koncepcí výchovy dětí podle Jana Amose Komenského
Michal KUBICZEK -
Pojetí hudební výchovy podle Jana Amose Komenského
Jan CAJTHAML -
Výchova k mravnosti dle Jana Amose Komenského v současné etické výchově na 1. stupni
Pavlína Bulušková