The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements – Michaela MRKÁČKOVÁ
Michaela MRKÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Abstract:
The main objective of the Bachelor´s thesis is to analyse selected language means in printed English food advertisements. The Bachelor´s thesis is divided into the theoretical and practical part. The first chapter provides the explanation of marketing mix. The following chapter is concerned with the various definitions of advertising, the advertisements for various target groups as well as with advertising …viacAbstract:
Předkládaná bakalářská práce pojednává o jazykových prostředcích v tištěných reklamách na jídlo. Jazykové prostředky zkoumá v morfologické, lexikální a syntaktické rovině jazyka. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Po úvodu je věnována pozornost marketingu, především marketingovému mixu. Dále je uvedeno několik definic reklamy a dochází k podrobnějšímu zkoumání reklam pro …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Dejmalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRKÁČKOVÁ, Michaela. \textit{The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Philosophy and Arts. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0dnfyc/.
Jak správně citovat práci
MRKÁČKOVÁ, Michaela. The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby tvoření slov v angličtině a češtině
Michaela FICENECOVÁ -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Klára Zapletalová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Klára Zapletalová -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Oleg Podsadny