Bc. Michal Černý

Diplomová práce

Generování terénu s využitím voxelové struktury

Voxel Based Terrain Generation
Anotace:
Práce popisuje rozdíly mezi dvourozměrným a trojrozměrným terénem. Ukazuje způsob, jak generovat objemová data s využitím voxelové struktury, která představují trojrozměrný terén. Dále se zabývá vysvětlením několika technik pro vykreslení a obarvení vygenerovaných objemových dat. Na vykresleném terénu zkoumá způsoby editace.
Abstract:
Thesis descsribes differences between two dimensional and three dimensional terrain. It shows the way how to generate volume data using voxel structure, which represents a three dimensional terrain. Thesis also deals with explanation of several techniques for rendering and colouring generated volume data. Using the created terrain, it examines ways for terrain editing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 2. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky