Generování terénu s využitím voxelové struktury – Bc. Michal Černý
Bc. Michal Černý
Diplomová práce
Generování terénu s využitím voxelové struktury
Voxel Based Terrain Generation
Anotace:
Práce popisuje rozdíly mezi dvourozměrným a trojrozměrným terénem. Ukazuje způsob, jak generovat objemová data s využitím voxelové struktury, která představují trojrozměrný terén. Dále se zabývá vysvětlením několika technik pro vykreslení a obarvení vygenerovaných objemových dat. Na vykresleném terénu zkoumá způsoby editace.Abstract:
Thesis descsribes differences between two dimensional and three dimensional terrain. It shows the way how to generate volume data using voxel structure, which represents a three dimensional terrain. Thesis also deals with explanation of several techniques for rendering and colouring generated volume data. Using the created terrain, it examines ways for terrain editing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/di4s7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Zobrazení terénu nad API Vulkan
Jozef Méry -
Realistické zobrazení terénu
Martin Červinka -
Vizualizace digitálních modelů terénu s využitím HW akcelerace vykreslování
Jan Vaněk -
Zhodnocení vlivu přesnosti digitálních modelů terénu na sklonitost terénu a vybrané hydrologické charakteristiky povodí
Ondřej Zeinert -
Počítačové modelování a zobrazení 3D terénu
Miroslav Dráb -
Procedurální generování terénu s možností hledání cest
Pavla GROSSMANNOVÁ -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš