Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů – Bc. Michaela Kotlanová
Bc. Michaela Kotlanová
Bachelor's thesis
Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů
Self-Regulated Learning with Digital Technologies in Relation to the Well-being of University Students
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o tématu seberegulovaného učení s digitálními technologiemi a psychologickým well-beingem vysokoškolských studentů. Cílem práce je prozkoumat vzájemné souvislosti mezi psychologickým well-beingem, využíváním digitálních technologií k seberegulovanému učení a strategiemi seberegulovaného učení s digitálními technologiemi. Teoretická část se věnuje psychologickému well-beingu …viacAbstract:
The bachelor's thesis explores the topic of self-regulated learning with digital technologies and the psychological well-being of university students. The aim of the thesis is to examine the interrelationships between psychological well-being, the use of digital technologies for self-regulated learning, and strategies of self-regulated learning with digital technologies. The theoretical part addresses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fwnr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: MA Tomáš Lintner
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTLANOVÁ, Michaela. \textit{Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0do3nc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Digital Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Digitální vyhoření a vnímaný stres u vysokoškolských studentů
Shakhnoza Sabirova -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digital teaching and learning a language: one-to-one English lessons on Skype
Veronika Beranová -
Vliv práce ve snoezelenu na schopnost seberegulace u dětí s Aspergerovým syndromem
Dagmar Jurišová -
Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce
Bohumila Hladíková -
Seberegulace v kontextu antisociálního chování v období pozdní adolescence
Gabriela Bartošová -
Seberegulace v kontextu zvládání zátěže, self-efficacy a self-esteem u mladých lidí ve vynořující se dospělosti
Anna Záchová -
Vliv seberegulace a motivace na změnu stravovacích návyků
Michaela Čurillová