Autoregulace učení u studentů střední školy – Markéta Šírerová
Markéta Šírerová
Bakalářská práce
Autoregulace učení u studentů střední školy
Self-regulation of high school students
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem autoregulace učení žáků na stření škole. Cílem je na základě dotazníkového šetření porovnat úroveň osvojení autoregulačních dovedností u žáků prvního a čtvrtého ročníku na střední pedagogické škole. Teoretická část práce je zaměřena na autoregulaci učení, vysvětluje kognitivní, metakognitivní, motivační a učební strategie. Praktická část je zaměřena na dotazníkové …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with the topic of high school students learning self-regulation. The objektive is to compare level of self-regulation skills between first and fourth school years‘ student at pedagogical high school based on questionnaire survey. The theoretical part of the thesis is focused on the learning self-regulation, explaining cognitive, metacognitive, motivational and learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Urban, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe
Anna Krátká -
Preferované metakognitivní strategie žáků 1. stupně základních škol
Anna HAVELKOVÁ -
Strategie učení cizích jazyků účastníků podnikového vzdělávání
Dana Bušova -
Copingové strategie lidí s diagnózou roztroušené sklerózy
Daniela Kraydlová -
Strategie učení cizích jazyků účastníků podnikového vzdělávání
Dana Bušova -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
British Culture-bound Idioms (Action research: Studying the origins as a learning strategy)
Lenka Hegerová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva