Speaking in English Classes - Focus on Communication Strategies – Michaela Vančurová
Michaela Vančurová
Bakalářská práce
Speaking in English Classes - Focus on Communication Strategies
Focus on Communication strategies
Speaking in English Classes - Focus on Communication Strategies
Abstract:
This thesis deals with speaking in English classes, specifically with communication strategies. The aim of the thesis is to find out whether and which communication strategies are used by learners the most and how teachers develop them. The theoretical part presents the types of communication strategies, benefits of their use and ways teacher can encourage learners to use them. The practical part reveals …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem mluvení v anglickém jazyce, konkrétně rozvojem komunikačních strategií. Cílem práce je zjistit, zda a jaké komunikační strategie používají žáci 9. tříd Základní školy nejčastěji a jak je učitelé rozvíjí. V teoretické části jsou popsány komunikační strategie, výhody jejich používání a způsoby, jak je učitel může rozvíjet. Praktická část představuje výsledky výzkumu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vančurová, Michaela. Speaking in English Classes - Focus on Communication Strategies. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Komunikativní kompetence a narušená komunikační schopnost v předškolním věku
Kateřina SCHNEIDEROVÁ -
Komunikativní kompetence a narušená komunikační schopnost v předškolním věku
Kateřina SCHNEIDEROVÁ -
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
PODPŮRNÉ STRATEGIE VE VÝUCE ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI MLUVENÍ
Klára FROLÍKOVÁ