Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Jana Hlavínková
Bc. Jana Hlavínková
Bakalářská práce
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Communication skills of children from socially disadvantaged backgrounds
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly, první kapitola se zabývá terminologií sociálního znevýhodnění a jeho vlivem na kognitivní a psychický vývoj dítěte. Popisuje význam rodinného prostředí při rozvoji osobnosti dítěte a na konci kapitoly hodnotí …víceAbstract:
The thesis analyzes communicative competence of children from socially disadvantaged background. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter discusses the terminology of social disadvantage and its effect on cognitive and psychological development of the child. There is described the importance of the family environment …víceKlíčová slova
Komunikativní kompetence sociálně znevýhodněné prostředí kognitivní a psychický vývoj rodinné prostředí vývoj řeči dítě předškolního věku communicative competence socially disadvantaged background cognitive and psychological development family environment communication skills preschooler
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fjnx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Dítě předškolního věku s vývojovou dysfázií
Anna Juřinová -
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Analýza komunikačních schopností dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Markéta Kadlčíková -
Speciální potřeby v oblasti výživy u dětí předškolního věku
Jana Průšová -
Relaxační prvky psychomotoriky pro děti předškolního věku
Adéla Gazdová -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi