E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení – Marek Růžička
Marek Růžička
Diplomová práce
E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení
Anotace:
Obsahem diplomové práce je analýza současných možností e-mail marketingu, chatbotů a webových push notifikací a jejich využití v marketingovém mixu. Toho je docíleno pomocí analýzy nástrojů, které jsou dnes na trhu a jejich testováním. Zároveň je navrženo automatizované propojení těchto nástrojů za účelem zvýšení tržeb a konverzního poměru elektronického obchodu. V pilotním projektu jsou vy-brané nástroje …víceAbstract:
The Diploma Thesis deals with analysis of the current possibilities of E-mail Market-ing, Chatbots, Web Push Notifications and their use in Marketing Mix. This is achived by analyzing the tools, which are currently on the market. At the same time, an au-tomated mutal interconnections of these tools is proposed to increase sales and conversion rate of e-commerce store. In the pilot project, selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/0dwgzt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKA, Marek. \textit{E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0dwgzt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze