Moderní aplikace marketingové komunikace – Bc. Nicole Petružálková
Bc. Nicole Petružálková
Diplomová práce
Moderní aplikace marketingové komunikace
Modern Application of Marketing Communication
Anotace:
V rušné době, ve které se teď nacházíme, je používání moderních technologií klíčové. Člověk se musí adaptovat do současných trendů a být připravený na změny. Proto je důležité rozumět moderním aplikacím a marketingové komunikaci, díky kterým může mít podnik velkou výhodu. Cílem této práce je provedení analýzy marketingové komunikace vybraného podniku a navržení inovačních řešení pro zlepšení forem …víceAbstract:
In the busy times we are in now, we use modern key technologies. One must adapt to current trends and be ready for changes. That's why it's important to understand modern applications and marketing communications, which can give you a big advantage. This work is a marketing analysis of the selected company's communication and proposed innovative solutions for improving integrated communication. These …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w2n28/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal