Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu – Kira Smirnova
Kira Smirnova
Bachelor's thesis
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Photographic creation, resp. video content in the advertising market
Abstract:
Cílem práce je představit způsoby a triky manipulace v reklamě, respektive v audiovizuální tvorbě a fotografii, aby byl pochopen celý proces reklamní tvorby.Abstract:
The aim of the work is to present the ways and tricks of manipulation in advertising, respectively in audiovisual production and photography, in order to understand the whole process of advertising creation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Libor Korman
- Reader: Jaroslav Fišer, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMIRNOVA, Kira. \textit{Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0e2kul/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Photography and audiovisual arts
Theses on a related topic
-
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Virální video
Martin Němec -
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
Barbora Wochnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights