Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu – Kira Smirnova
Kira Smirnova
Bachelor's thesis
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Photographic creation, resp. video content in the advertising market
Anotácia:
Cílem práce je představit způsoby a triky manipulace v reklamě, respektive v audiovizuální tvorbě a fotografii, aby byl pochopen celý proces reklamní tvorby.Abstract:
The aim of the work is to present the ways and tricks of manipulation in advertising, respectively in audiovisual production and photography, in order to understand the whole process of advertising creation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: Libor Korman
- Oponent: Jaroslav Fišer, MgA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMIRNOVA, Kira. \textit{Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0e2kul/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / odbor / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Photography and audiovisual arts
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Virální video
Martin Němec -
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
Barbora Wochnerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva