Bc. Kateřina Hadžalová

Master's thesis

Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka

Segmentation of Trade and Influence of Positioning on Customer’s Behaviour
Anotácia:
Tato diplomová práce ve své první části nastiňuje problematiku marketingového řízení podniku a význam analytické činnosti v marketingu. Věnuje se také metodě STP a marketingovému mixu. Druhá, tedy výsledková část této diplomové práce se věnuje marketingovému výzkumu, jehož závěrem je vyhodnocení práce s prvky STP, marketingovým mixem a také práce se zákazníky.
Abstract:
This thesis in its first part outlines the problems of enterprise marketing management and the importance of analytical work in marketing. Deals also with a method of STP and marketing mix. Second part of this thesis is devoted to marketing research, which concludes with an evaluation of work with elements of STP, marketing mix and work with customers.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní