Marketing a veřejný prostor – Bc. Tereza Hnízdilová
Bc. Tereza Hnízdilová
Diplomová práce
Marketing a veřejný prostor
Marketing and Public Space
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přehuštění reklamy ve veřejném prostoru. Zvláštní pozornost je věnovaná venkovní reklamě ve městě Chomutov, kde reklama není regulovaná žádným opatřením. V teoretické části mé diplomové práce popisuji veřejný prostor, pokusím se o jeho definici, poté díky provedeným výzkumům mohu sdělit, jaké jsou ohlasy občanů na reklamu ve veřejném prostoru, a popíši několik …víceAbstract:
This thesis deals with advertising congestion in public space. Special attention is devoted to outdoor advertising in Chomutov, where advertising is not regulated by any measures. The theoretical partof the thesis describes the public space, I will try to define it once, then thanks to the researche I can tell, what are the responses of citizens for advertising in public space , and I describe several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h36ty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Reklama ve veřejném prostoru
Nikola Potočková -
Marketing a veřejný prostor
Claudie Urbanová