Bc. Tereza Hnízdilová

Diplomová práce

Marketing a veřejný prostor

Marketing and Public Space
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přehuštění reklamy ve veřejném prostoru. Zvláštní pozornost je věnovaná venkovní reklamě ve městě Chomutov, kde reklama není regulovaná žádným opatřením. V teoretické části mé diplomové práce popisuji veřejný prostor, pokusím se o jeho definici, poté díky provedeným výzkumům mohu sdělit, jaké jsou ohlasy občanů na reklamu ve veřejném prostoru, a popíši několik …více
Abstract:
This thesis deals with advertising congestion in public space. Special attention is devoted to outdoor advertising in Chomutov, where advertising is not regulated by any measures. The theoretical partof the thesis describes the public space, I will try to define it once, then thanks to the researche I can tell, what are the responses of citizens for advertising in public space , and I describe several …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace