Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele – Lucie Havrdová
Lucie Havrdová
Bakalářská práce
Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele
Brand building and developing the reputation and image of the employer.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku budování dobré značky zaměstnavatele v celé šíři souvislostí zasahujících do oboru personalistiky i marketingu. Na obecné úrovni popisuje postupné kroky vedoucí k analýze interní i externí cílové skupiny. Následně se tento postup aplikuje na vybraný podnikatelský subjekt, což generuje ukázku vlivů specifik dané firmy i oboru podnikání. Analýza interních dokumentů, …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of good employer branding. In general it describes how to analyze the perception of the employer brand by the internal and external target group, to point out the key links between human resources and marketing. Thereafter, this procedure is applied to the selected business company. Based on the results, there are concrete recommendations to improve the identified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze