Petra BARTONÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.

The Project of Increasing Competitiveness of Hotel Alley, a. s.
Anotace:
Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných …více
Abstract:
This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a. s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry. The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel´s services, the marketing mix and the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21083

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTONÍKOVÁ, Petra. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing