Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky – Kristýna Kosatíková
Kristýna Kosatíková
Bakalářská práce
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
The impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Anotace:
Abstrakt Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení efektivního využití event marketingu pro zvýšení firemní image, vybudování značky a pozitivní vnímání společnosti zákazníky. K jeho naplnění se text závěrečné práce zabývá realizací konkrétního eventu. Event je podrobně rozebrán na dílčí části. Popisuje hlavní cíl, produkt, segment účastníků, náklady a konkrétní kroky, které předcházely realizaci …víceAbstract:
The main objective of this bachelor’s thesis is to evaluate efficient use of event marketing for enhancement of company image, building a brand and positive perception of company by its customers. To fulfill it, the text of the dissertation deals with realisation of a specific event, whose individual parts are thoroughly analysed. The author describes main objective, product, participants, costs and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y497x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSATÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky} [online]. Praha, 2019 [cit. 2022-05-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0fgtde/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová