Employer Brand ve společnosti Česká spořitelna, a.s. – Barbora Bízová
Barbora Bízová
Master's thesis
Employer Brand ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
Employer Brand in the company Česká spořitelna, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá značkou zaměstnavatele neboli Employer Brandem ve společnosti Česká spořitelna, a.s.. V teoretické části vymezuje pomocí odborné literatury a jiných zdrojů, čeho se vlastně tematika Employer Brandu týká a jakou roli v dnešní době hraje.Praktická část provádí situační analýzu v dané společnosti a pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměstnanci definuje nové návrhy …moreAbstract:
This master thesis is focused on Employer Brand in the company Česká spořitelna, a.s. In the master thesis the theoretical part is in general about Employer Brand and which role Employer Brand plays in the world. Subject – specified literatur is used for this part in the thesis. The practical part is about analyzing the actual situation in the company which is accomplished by surveying and personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71608
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: David Šmíd
- Reader: Kateřina Legnerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková