Bc. Jitka Škorvagová

Master's thesis

Approcci didattici e apprendimento basato sui compiti per l'italiano L2

Teaching approaches and task-based language learning for Italian L2
Abstract:
The thesis deals with teaching methods, in particular with Task-based Language Teaching. The first part of the thesis deals with the relationship between the first language and the second language in context of the teaching methods, with terminology a with three chosen methods. The second part of the thesis deals with the Task-based Language Teaching, especially with the concept of task, types of tasks …viac
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukovými metodologiemi s konkrétním zaměřením na metodologii úkolovou, neboli task-based, ve výuce italštiny jako cizího jazyka. V první části se práce zabývá otázkou vztahu mateřského a vyučovaného jazyka ve spojitosti s výukovými meotodologiemi, terminologií a konkrétními třemi metodologiemi. V druhé části se pak práce zabývá metodologií úkolovou, a to především konceptem …viac
 

Kľúčové slová

compito task insegnamento metodologia
 
Jazyk práce: Italian
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2016
  • Vedúci: Ph.D. Alessandro Bitonti
  • Oponent: Mgr. Kateřina Garajová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta