Vratné ekologické kelímky jako marketingový nástroj a jejich využití ve sportovním sektoru – Bc. Martin Charvát
Bc. Martin Charvát
Master's thesis
Vratné ekologické kelímky jako marketingový nástroj a jejich využití ve sportovním sektoru
Reusable eco-cups as marketing tool and its use in the sports sector
Abstract:
Diplomová práce se zabývá představením konceptu vratných kelímků a jejich využitím ve sportovním prostředí. Teoretická část popisuje marketingové, ekologické a technické pojmy, které s vratnými kelímky souvisejí. Praktická část pak kriticky analyzuje benefity a možná rizika využívání tohoto konceptu, jak ze strany sportovního klubu, tak i ze strany jeho fanoušků. Konečným výstupem je komplexní zhodnocení …moreAbstract:
The diploma thesis introduces the concept of reusable cups and their usage in the sport environment. The theoretical part describes marketing, environmental and technical terms that are related to reusable cups. The practical part analyzes benefits and possible risks of using this concept from the point of view sport clubs and fans. The final section contains conclusion and recommendations. The diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hz6mx/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHARVÁT, Martin. \textit{Vratné ekologické kelímky jako marketingový nástroj a jejich využití ve sportovním sektoru}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/0fufpy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketing sportovních klubů
Lukáš Bednárik -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová