Vratné ekologické kelímky jako marketingový nástroj a jejich využití ve sportovním sektoru – Bc. Martin Charvát
Bc. Martin Charvát
Diplomová práce
Vratné ekologické kelímky jako marketingový nástroj a jejich využití ve sportovním sektoru
Reusable eco-cups as marketing tool and its use in the sports sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá představením konceptu vratných kelímků a jejich využitím ve sportovním prostředí. Teoretická část popisuje marketingové, ekologické a technické pojmy, které s vratnými kelímky souvisejí. Praktická část pak kriticky analyzuje benefity a možná rizika využívání tohoto konceptu, jak ze strany sportovního klubu, tak i ze strany jeho fanoušků. Konečným výstupem je komplexní zhodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis introduces the concept of reusable cups and their usage in the sport environment. The theoretical part describes marketing, environmental and technical terms that are related to reusable cups. The practical part analyzes benefits and possible risks of using this concept from the point of view sport clubs and fans. The final section contains conclusion and recommendations. The diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hz6mx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHARVÁT, Martin. \textit{Vratné ekologické kelímky jako marketingový nástroj a jejich využití ve sportovním sektoru}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0fufpy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketing sportovních klubů
Lukáš Bednárik -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová