Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu – Bc. Jakub Jonáš
Bc. Jakub Jonáš
Diplomová práce
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Dynamic visual identities: Analysis of the application of flexible elements in graphic design
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá dynamickými vizuálními identitami v oblasti grafického designu. Poskytuje přehled klíčových konceptů a shrnuje současný stav tohoto diskurzu. Dynamické vizuální identity jsou schopné se v závislosti na různých faktorech měnit a přitom si zachovat svoji podstatu. Představují novou alternativu ke statickým identitám, které v grafickém designu dosud převažují. Práce …víceAbstract:
The master's thesis is focusing on dynamic visual identities in the graphic design field. It provides an overview of key concepts and summarizes the present state of this discourse. Dynamic visual identities are capable of changes according to various factors and keeping their essence while doing so. They represent a new alternative to static identities, which are dominant in the graphic design so …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hxna7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Dynamická vizuální identita Light Art festivalu Trenčín
Diana Randjaková -
Vizuální identita nadace Naše dítě
Dominika Hynková -
Vizuální identita s využitím dynamických principů
Alexey Nesterenko -
Vizuální identita libovolně zvoleného českého města
Jana HAVLOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora