Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit – Bc. Pavel Šilinger
Bc. Pavel Šilinger
Master's thesis
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Marketing research by using Mystery activity methods
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce bylo provést marketingový výzkum ve vybraných společnostech v hlavním městě Praha a jeho okolí. Výzkum byl proveden metodou Mystery aktivit, konkrétně výzkumnou technikou Mystery Calling, Mystery E-mailing a Mystery Shopping.Teoretická část práce definuje teoretické aspekty marketingové komunikace, definuje pojem marketingový výzkum a detailně popisuje jeho jednotlivé …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis was to realise marketing research in selected companies in the capital city Prague and its surroundings. The research was performed by the means of the Mystery Activities, specifically Mystery Calling, Mystery E-mailing, and Mystery Shopping.The theoretical part of the thesis defines the theoretical aspects of marketing communication, defines the term marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights