Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit – Bc. Pavel Šilinger
Bc. Pavel Šilinger
Diplomová práce
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Marketing research by using Mystery activity methods
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo provést marketingový výzkum ve vybraných společnostech v hlavním městě Praha a jeho okolí. Výzkum byl proveden metodou Mystery aktivit, konkrétně výzkumnou technikou Mystery Calling, Mystery E-mailing a Mystery Shopping.Teoretická část práce definuje teoretické aspekty marketingové komunikace, definuje pojem marketingový výzkum a detailně popisuje jeho jednotlivé …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis was to realise marketing research in selected companies in the capital city Prague and its surroundings. The research was performed by the means of the Mystery Activities, specifically Mystery Calling, Mystery E-mailing, and Mystery Shopping.The theoretical part of the thesis defines the theoretical aspects of marketing communication, defines the term marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk
Název
Vložil
Vloženo
Práva