Anna Dvořáková
Bachelor's thesis
Komunikační mix vybrané firmy
Communication mix of the selected company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the communication mix of a construction company. Its aim is to evaluate the current strategy and use of communication mix tools of TSM Design s.r.o. and based on this analysis to evaluate and propose possible recommendations for improving the communication mix and its tools. The practical part is based on the description of the current communication mix of TSM Design …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Anna. Komunikační mix vybrané firmy. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme Česko
Martin Fuks -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s
David Nejman -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Jiří Gula -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová