Situační analýza společnosti OM Protivín, a.s. – Bc. Jana Horažďovská
Bc. Jana Horažďovská
Bakalářská práce
Situační analýza společnosti OM Protivín, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Situační analýzy aplikovanou na výrobní společnost OM Protivín, a.s. Hlavní podstatou této analýzy je vyhodnocení vnitřních a vnějších vlivů neustále působících na firmu a z těchto zjištěných výsledků vyvodit prosperující alternativy řízení pro každodenní činnosti firmy za použití metod jako je například STEP analýza, SPACE analýza, analýza konkurentů, SWOT analýza …víceAbstract:
Topic of my Bachelor thesis is Situation analysis applied to the production company OM Protivín, Ltd. The main a goal of this analysis is to evaluate internal and external factors constantly acting on the company and from find out of results create prosperous alternatives for the management of daily business operating methods such as the STEP analysis, SPACE analysis, analysis of competitors, SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fbv7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
An assessment of the possibility for improving market situation by FSC certification in the selected countries
Saara Pennanen -
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
Martina DUŠKOVÁ -
SWOT analýza současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací
Alžběta KUBIŠOVÁ -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Kamila ZBOŽÍNKOVÁ -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Markéta ORSÁGOVÁ -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová