Budinská Budinská

Bakalářská práce

Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku

Digital marketing communication of the selected company
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the perception of digital marketing communication of a selected company. The theoretical part is focused on information about marketing communication, digital marketing communication and its traits, and platforms in which digital marketing communication can be implemented. The practical part focuses on dealing with the company itself, its characteristics, and describes …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na vnímanie digitálnej marketingovej komunikácie vybraného podniku. Teoretická časť je sústredená na informácie o marketingovej komunikácii, digitálnej marketingovej komunikácii a jej znakov a platforiem, do ktorých môže byť digitálna marketingová komunikácia implementovaná. Praktická časť sa venuje vybranému podniku, jeho charakteristike a opisuje jeho digitálnu marketingovú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.