Projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí ve městě Kroměříž – Bc. Andrea Kondrčíková
Bc. Andrea Kondrčíková
Master's thesis
Projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí ve městě Kroměříž
Project to Increase the Number of Visitors to the Cinema Nadsklepí in Kroměříž
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je zpracována formou literární rešerše, jsou vymezeny pojmy vztahující se k službám, příspěvkovým organizacím, průmyslu volného času a analytickým metodám, které byly použity v práci, zejména pak k marketingovému výzkumu. V praktické …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a project to increase the number of visitors to the cinema Nadsklepí in Kroměříž. The work is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part, which is presented in the form of literature review, contains definitions of relevant terms such as services, funded organization, leisure industry and analytic methods used in this work, especially marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kondrčíková, Andrea. Projekt zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí ve městě Kroměříž. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj zábavního průmyslu jako faktor ovlivňující strukturu volného času
Aneta Němcová -
Trávení volného času u vybraných národů domorodé Ameriky
Aneta VRATISLAVSKÁ -
Marketingová komunikace na příkladu průmyslu volného času
Zuzana Suchánková -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová