Problematika překladu reklamních textů na příkladu češtiny a chorvatštiny – Bc. Lucie Lahodná
Bc. Lucie Lahodná
Diplomová práce
Problematika překladu reklamních textů na příkladu češtiny a chorvatštiny
The Issue of Translation of Advertising Texts on the Example of Czech and Croatian Languages
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou překladu reklamních textů do českého a chorvatského jazyka, k nimž zpravidla existuje výchozí tvar v anglickém či jiném jazyce. Cílem práce je zaměřit se na překladatelské přístupy využívané při překládání reklamních textů a popsat problematiku této translatologické práce.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of translation of advertising texts into the Czech and Croatian languages, for which usually exists initial form in english or other foreign language. The goal of this thesis is to focus on the translation approaches used in translation of advertising texts and to describe the issues of this translatological work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gs6j3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pilch
- Oponent: Mgr. Linda Tesařová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Chorvatský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Use of English in Czech advertisement
Tereza BROUČKOVÁ -
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
Igor Kapitula -
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
Igor Kapitula