Problematika edukativní a stimulační podpory žáků s poruchami pozornosti na středních odborných učilištích – Mgr. Hana Šrámková
Mgr. Hana Šrámková
Bakalářská práce
Problematika edukativní a stimulační podpory žáků s poruchami pozornosti na středních odborných učilištích
Promlems concerning education and stimulative support for students suffering Attetion eficit Disorder i Apprentice Trainig Centres
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou edukace žáků s poruchami pozornosti na středních odborných učilištích. První dvě kapitoly jsou věnovány teoretickým poznatkům souvisejících s danou problematikou. Poslední kapitola je prakticky zaměřená a vychází z dotazníkového šetření mezi výchovnými poradci středních odborných učilišť v ČR.Abstract:
The bachelor thesis deals with the problems concerning educational and stimulative support for students suffering from Attention Deficit Disorder in Apprentice Training Centres. The first two chapters are devoted to theoretical pieces of knowledge related to the particular issues. The last chapter is centered on practical issues and its content arrises from a questionnaire survey carried out among …víceKlíčová slova
porucha pozornosti specifické poruchy učení žák se speciálními vzdělávacími potřebami reedukace podpora diagnostika poradenský systém rámcový vzdělávací program střední odborné učiliště Attention Deficit Disorder specific learning disabilities child with special needs reeducation support diagnostics consulting institutions framing educational programme Apprentice Training Centre
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i95r2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRÁMKOVÁ, Hana. \textit{Problematika edukativní a stimulační podpory žáků s poruchami pozornosti na středních odborných učilištích}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/0gumhi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA