Alexandra Nam

Bakalářská práce

Youtube as a marketing tool in relationship marketing

Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Anotace:
YouTube je rostoucí jako společnost a jako komunita. Má to stát se populární platformou pro jednotlivce známé jako YouTubers a pro firmy propagovat sebe a své produkty. YouTube je však poměrně mladá společnost. to bylo začala v roce 2005 a nebyla velkým hráčem ve vznikajících médiích hry až do posledních let. Z tohoto důvodu nebylo každý výzkum o tom, jak přesně jednotlivci a firmy jsou schopni používat …více
Abstract:
YouTube is a growing as a company and as a community. It has become a widely popular platform for individuals known as YouTubers and for companies to promote themselves and their products. However, YouTube is a fairly young company. It was started in 2005 and was not a big player in the emerging media game until recent years. For this reason, there has not been any research on how exactly individuals …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní