Youtube as a marketing tool in relationship marketing – Alexandra Nam
Alexandra Nam
Bakalářská práce
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Anotace:
YouTube je rostoucí jako společnost a jako komunita. Má to stát se populární platformou pro jednotlivce známé jako YouTubers a pro firmy propagovat sebe a své produkty. YouTube je však poměrně mladá společnost. to bylo začala v roce 2005 a nebyla velkým hráčem ve vznikajících médiích hry až do posledních let. Z tohoto důvodu nebylo každý výzkum o tom, jak přesně jednotlivci a firmy jsou schopni používat …víceAbstract:
YouTube is a growing as a company and as a community. It has become a widely popular platform for individuals known as YouTubers and for companies to promote themselves and their products. However, YouTube is a fairly young company. It was started in 2005 and was not a big player in the emerging media game until recent years. For this reason, there has not been any research on how exactly individuals …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ac22b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAM, Alexandra. \textit{Youtube as a marketing tool in relationship marketing} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-03-09]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/0gxq5w/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Mgr. Pavel Kotyza.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
PR as a part of integrated marketing communication
Natalia Pankova -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj