Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice – Bc. Tomáš Janáč
Bc. Tomáš Janáč
Master's thesis
Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice
Sales Support VW Commercial Vehicles in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce řeší téma Podpora prodeje užitkových vozů Volkswagen v České republice. Obsahově se člení na teoretickou a aplikační část. V teoretické části je zpracována problematika marketingového mixu, komunikace se zákazníky a analýza vnějšího prostředí, které ovlivňuje prodejní strategii dané značky. Dále jsou zde rozpracovány základní pojmy a teoretická východiska související s tématem práce …moreAbstract:
This thesis solves the topic Promotion of Volkswagen commercial vehicles in the Czech Republic. Content is divided into theoretical application part. The theoretical part deals with the issue of the marketing mix, customer communication analysis of the external environment, which affects the sales strategy for the brand. There are also elaborated the basic concepts of the theoretical background related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANÁČ, Tomáš. \textit{Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/0h2lxg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Užitkový vůz Škoda - model 2015
David KOLOŠ -
Výběrové řízení při nákupu užitkového vozu
Klára Dudková -
Výběr vhodného užitkového vozidla pro dopravní firmu
Jaromír Neussar -
Komparace leasingového a úvěrového financování dopravního prostředku a dopady na bilanci podniku ELKOV elektro a.s.
Martin Schmöger -
Vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky
Šárka Valterová -
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Import Volkswagen Group s.r.o.
Dagmar Šafránková -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Lucie Dortová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights