Posesivní zájmena v procesu osvojování si češtiny jako L2 – Bc. Kristina Vonková
Bc. Kristina Vonková
Bachelor's thesis
Posesivní zájmena v procesu osvojování si češtiny jako L2
Possesive Pronouns in Learning of Czech Language as L2
Abstract:
Cílem práce "Posesivní zájmena v procesu osvojování si češtiny jako L2" je srovnání požadavků, které jsou kladeny na studenty češtiny jako L2 na úrovni A1 a A2, a skutečného využití jazyka na poli posesivních zájmen.Abstract:
This bachelor's work called "Possesive Pronouns in Learning of Czech Language as L2" compares requirements which are demanded on czech language students during second language acquitision with level A1 and A2 and real use of language in a field of possesive pronouns.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qu8sk/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2017
- Supervisor: Mgr. Michala Králíková
- Reader: Mgr. Linda Doleží, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková