Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING – Ing. Lenka Linhartová
Ing. Lenka Linhartová
Master's thesis
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING
Strategic and detailed planning of advertising compaign for company AGROFERT HOLDING
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce je popsat detailní reklamní kampaň na podporu prodeje produktů potravinářských společnosti skupiny AGROFERT HOLDING, a. s.. V přehledu poznatků se zmiňuji o stavu kontroly a propagace bezpečnosti zemědělských a potravinářských produktů v zemíich Evropské unie, dále podrobněji v České republice. V teoretické části popisuji marketing, marketingový mix a následně tvorbu reklamní …viacAbstract:
The objective of my diploma work is a descrtiption for the support of sales food products companies - AGROFERT HOLDING, a. s.. It involves controlling and marketing of agriculture and food products in the European Union countries including the Czech Republic . The theoritical part includes marketing, marketing mix and advertising . In the practical part of my diploma work, I focus on the mapping of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ikfqk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti
Adéla Mrkvová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Zvýšení prodejnosti výrobků podnikové prodejny ve vybrané potravinářské společnosti
Dominika Lukášková -
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Gabriela Vytisková -
Analýza známosti značky potravinářské společnosti
Magda Tomeczek -
Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.
Karolína Kalovská -
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Dominika Kočárníková