Michaela MACHALOVÁ

Diplomová práce

Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL

Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL
Abstract:
The aim of this thesis is the multimodal analysis of educational videos and their use in teaching using the CLIL method. This thesis is divided into theoretical, analytical, and didactic parts. The theoretical part introduces the history, methodology, and advantages and disadvantages of the CLIL method. This thesis approaches the topic of educational videos in a learning environment and their role …více
Abstract:
Cílem této práce je multimodální analýza populárně naučných videí a jejich využití ve výuce za pomocí metody CLIL. Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a didaktickou část. Teoretickí část představuje historii, metodologii a zhodnocení výhod a nevýhod vyučovací metody CLIL. Déle tato práce přibližuje téma populárně naučných videé v edukačním prostředí a jejich roli ve zlepšení jazykových …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHALOVÁ, Michaela. Communicating science to students: exploring the modes in videos and their potential for CLIL. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta