Marketingový mix destinace cestovního ruchu – Dagmar Šimková
Dagmar Šimková
Bakalářská práce
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Anotace:
Cílem této práce je identifikace a analýza nástrojů marketingového mixu využívaných pro destinace cestovního ruchu a návrh doporučení týkajících se optimalizace marketingového mixu destinace. Pro dosažení tohoto cíle byly použity rozhovory, dotazníky a analýzy z primárních a sekundárních zdrojů. Data byla zpracována kvantitativní i kvalitativní metodou analýzy dat, popisnou statistikou a pro určení …víceAbstract:
Goal of this paper is identification and analysis of marketing mix tools used for tourism destinations and recomandations related to optimalization of destination’s marketing mix. Interviews, questionnaires and analysis of primary and secondary sources were used to achieve this goal. The data was processed using quantitative and qualitative methods of data analysis, descriptive statistics and for identifying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dfwha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The role of beauty and attractiveness in life-success
Alissa Oparina -
Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
Veronika Feiglová -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec