Dagmar Šimková

Bakalářská práce

Marketingový mix destinace cestovního ruchu

Anotace:
Cílem této práce je identifikace a analýza nástrojů marketingového mixu využívaných pro destinace cestovního ruchu a návrh doporučení týkajících se optimalizace marketingového mixu destinace. Pro dosažení tohoto cíle byly použity rozhovory, dotazníky a analýzy z primárních a sekundárních zdrojů. Data byla zpracována kvantitativní i kvalitativní metodou analýzy dat, popisnou statistikou a pro určení …více
Abstract:
Goal of this paper is identification and analysis of marketing mix tools used for tourism destinations and recomandations related to optimalization of destination’s marketing mix. Interviews, questionnaires and analysis of primary and secondary sources were used to achieve this goal. The data was processed using quantitative and qualitative methods of data analysis, descriptive statistics and for identifying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích