Dagmar Šimková
Bachelor's thesis
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Abstract:
Cílem této práce je identifikace a analýza nástrojů marketingového mixu využívaných pro destinace cestovního ruchu a návrh doporučení týkajících se optimalizace marketingového mixu destinace. Pro dosažení tohoto cíle byly použity rozhovory, dotazníky a analýzy z primárních a sekundárních zdrojů. Data byla zpracována kvantitativní i kvalitativní metodou analýzy dat, popisnou statistikou a pro určení …moreAbstract:
Goal of this paper is identification and analysis of marketing mix tools used for tourism destinations and recomandations related to optimalization of destination’s marketing mix. Interviews, questionnaires and analysis of primary and secondary sources were used to achieve this goal. The data was processed using quantitative and qualitative methods of data analysis, descriptive statistics and for identifying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dfwha/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
The role of beauty and attractiveness in life-success
Alissa Oparina -
Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
Veronika Feiglová -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec