Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC – Vanesa PACKOVÁ
Vanesa PACKOVÁ
Bachelor's thesis
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
The marketing of the football club Paris Saint-Germain FC
Abstract:
This bachelor's thesis entitled "The marketing of the football club Paris Saint-Germain FC" analyses the current functioning of the club in the field of marketing. The theoretical part describes the definitions of the terms sport, football, marketing, sports marketing, marketing mix, communication mix, fans, and the SWOT analysis. In the practical part, this knowledge is applied to the football club …moreAbstract:
Le présent mémoire de licence intitulé "Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC" analyse le fonctionnement actuel du club dans le domaine du marketing. La partie théorique décrit les définitions des termes sport, football, marketing, marketing sportif, mix marketing, mix communication, fans et analyse SWOT. Dans la partie pratique, ces connaissances sont appliquées au club de football …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PACKOVÁ, Vanesa. Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
French Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Houdková -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger
Karolína POSPÍŠILOVÁ -
Marketingový mix společnosti Dřevomonta
Iva Konečná -
Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
Michal Ťavoda -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
Petr LUZAR
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights