Bc. Iva Konečná, DiS.

Diplomová práce

Marketingový mix společnosti Dřevomonta

Marketing mix for company Dřevomonta
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem. Teoretická část definuje marketingový mix a jeho nástroje produkt, cenu, místo, propagaci, lidi. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu vybrané firmy, SWOT analýzu a sestavení návrhů na nový marketingový mix.
Abstract:
This dissertation surveys marketing mix. Theoretical part describes marketing mix and its tools - product, location, promotion, people. Practical part focuses on current marketing mix analyse of selected company, SWOT analyse and proposal of new marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Dana Růžičková
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting