Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC – Vanesa PACKOVÁ
Vanesa PACKOVÁ
Bakalářská práce
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
The marketing of the football club Paris Saint-Germain FC
Abstract:
This bachelor's thesis entitled "The marketing of the football club Paris Saint-Germain FC" analyses the current functioning of the club in the field of marketing. The theoretical part describes the definitions of the terms sport, football, marketing, sports marketing, marketing mix, communication mix, fans, and the SWOT analysis. In the practical part, this knowledge is applied to the football club …víceAbstract:
Le présent mémoire de licence intitulé "Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC" analyse le fonctionnement actuel du club dans le domaine du marketing. La partie théorique décrit les définitions des termes sport, football, marketing, marketing sportif, mix marketing, mix communication, fans et analyse SWOT. Dans la partie pratique, ces connaissances sont appliquées au club de football …víceKlíčová slova
sport club de football football marketing marketing mix communication mix analyse SWOT
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PACKOVÁ, Vanesa. Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Houdková -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Analyse der Marketingkommunikation am Beispiel der Firma Gienger
Karolína POSPÍŠILOVÁ -
Marketingový mix společnosti Dřevomonta
Iva Konečná -
Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
Michal Ťavoda -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva