Bc. Michal Šimík

Master's thesis

Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee

Marketing Plan of Family Roaster Laura Coffee
Abstract:
Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám …more
Abstract:
The subject of the thesis is the annual marketing plan of the company Family Laura Coffee roaster for 2015. Goal is to create a set of plans that answers the question of the development of companies in the field of marketing activities. Work is due to analysis to bring a holistic view of the company's activities. The first part focuses on the collection of theoretical information on marketing planning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šimík, Michal. Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe